9 Haziran 2008 Pazartesi

En ucuz bez

Zeynep doğduğundan beri, O'nun için her şeyin "en iyisi"ni, en güzelini yapmaya, almaya çalışıyoruz. Hiçbir tecrübem olmamakla birlikte, herhalde duyduklarımın ve reklamların etkisiyle, bebek bezi olarak Prima'yı kullandık hep. Islak mendil olarak da Pampers veya Nivea'nın Sensitive'ini. Uzunca bir süre, bunları alırken fiyatına dikkat bile etmedim. Taa ki, her iki ürünü de özellikle son dönemde çılgınca tüketmeye başlayana kadar.
Önce ıslak mendilde marka değişikliğine gittim. Ve bu yeni markayı da ekonomikliğine göre seçtim. Yaklaşık 2 aydır alkolsüz pek çok ıslak mendil denedim. Hiçbirinde sorun yaşamadım. Şimdi markete girip, denediklerimin hangisinde kampanya varsa yani hangisi en ucuzsa onu alıyorum. Bugün bebek bezinde de aynı kararı aldım. Daha önce Migros'taki kampanyadan yararlanıp, Huggies almıştım. Aldığım iki büyük paket annemlerde duruyor ve oraya gittikçe bu bezleri kullanıyorum. Bunlarda da sorun çıkmadı. Bugün de Ada'ya yeni açılan DiaSa'dan ilk defa CanBebe aldım. Prima'ya oranla yaklaşık %40 daha ucuz. Yine sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Zaten gündüz Zeyno'nun poposuna bağladığım bez, en fazla 3 saat kadar kalabiliyor.
Evet, denediklerim içinde en beğendiğim bez Prima. Özellikle 4 numaradan itibaren eklenen esneyen yan bantlar çok güzel. Ama pişik, sızıntı vs. gibi konularda, denediğim diğer markalar da sorun çıkarmadı. Bu nedenle, gün içinde bu kadar çok bez ve ıslak mendil kullanırken artık daha ekonomik davranmam gerektiğini düşünüyorum. Zeyno'nun sensitive dönemi de yavaş yavaş geride kalıyor zaten. Ama bir süre daha geceleri Prima bağlamaya devam.

1 yorum:

Sudamlam dedi ki...

bir kere huggies i denedim ben hemen pişik yaptı..damla nın cildi hassas diye korkuyorum..ama can bebi yi bir deneyebilirim aslında.ciddi bir maliyet unsuru olduğu konusunda çok haklısın :)