23 Haziran 2008 Pazartesi

Düğün zamanı

Elçin'le Şahin'in nişanlandığı gün ben anneliğe, Zeyno'da dünyaya merhaba demişti. Bu düğünü kaçırmak olmazdı. İnsanlar akın akın Ada'ya gelirken, biz 11:55 vapuruyla attık kendimizi karşıya. Ana kız süslendik ve takıldık annemlerin peşine. İşte günden ve düğünden notlar:
* Fön makinesinin sesinden korkacağını düşünmüştüm ama Zeyno anneannesinin saçına fön çekilişini büyük bir merak ve keyifle izledi.
* Sadece ben süslemedim, Zeyno'da düğün için özel olarak hazırlandı. Hato'nun İngiltere'den getirdiği elbisesini giydi, toka bile taktı.
* Tüm davetliler kokteyl alanında içkisini yudumlayıp, kanepelerin tadına bakarken, Zeyno'da köftelerini bir çırpıda bitiriverdi.
* Saat 21:30'da uykuya dayanamayıp, arabasında uyuyakaldı. Taa ki, gelinle damat alana girerken çalan yüksek sesli müziğe kadar. Bir anda korkuyla ağlayarak uyandı ama tam da alkışı yeni öğrenmişken, çevresindeki herkesin el çırptığını görünce duruma hemen adapte oldu.
* Çalan müziğin evdeki teyp gibi bir düğmeyle kapatılamayacağını kavrayınca, uykuya boşverip, gecenin keyfini çıkarmaya karar verdi. Oynayanları seyredip, bol bol da alkışladı.
* Ordövr tabağındaki zeytinyağlı enginarın, biber dolmasının içinin, etin yanında gelen haşlanmış sebzelerden patatesin ve çilekli dondurmanın tadına baktı.
* Saat gece 11'i gösterirken, artık çalan müziğe de aldırmayıp, tekrar arabasında uykuya daldı. Bazen konser alanlarında uyuyan çocuklar görür, "bu gürültüde nasıl uyuyorlar?" diye şaşırırdım. Artık şaşırmıyorum. Uykuları gelince, top patlasa umurlarında olmuyormuş çocukların.
* Arabada, evde elbisesini çıkarırken, yerine yatırırken... Hiç uyanmadı Zeyno.
* Demek ki neymiş? Özellikle açık havadaki yaz düğünlerine bebekle gidilebilirmiş...

5 yorum:

pinarbk dedi ki...

Bu ne şıklık Zeyno'cuğum;))

ASYA dedi ki...

bende çok beğendim:)
çoko prenses olmuş:)

Sudamlam dedi ki...

çok tatlı olmuş maaşallah..elbisesi çok yakışmış :)) küçük bir hanım sanki :) biz de iki hafta önce nikaha gittik damla ile burnumuzdan geldi..bizimki uykusu gelse de her yerde uyuyamıyor..ağlayıp durdu..millet nikahı değil bizi seyretti :))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Pınar ve Asya,
çok teşekkürler...

Merhaba Yaprak,
çok teşekkürler... Ben de biraz tereddüt ederek gitmiştim ama bizim için sorun olmadı. Herhalde keyifli günündeydi Zeyno.

sevgiler,
nurdan

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Gecenin guzel bitmesine cok sevindim. Biz henuz Duruyla herhangi bir gece aktivitesine katilamadik bakalim sizden cesaretle belki gidebiliriz...