9 Haziran 2008 Pazartesi

9. ay kontrolü

Zeyno şu sıralar daha bi hızlı büyüdü diye yazmıştım. Yanılmamışım, uzun uykular yaramış.
9. ay kontrolüne gittik bugün. En hızlı kontrollerimizden biriydi; birkaç dakika sürdü sadece. Önce bebek hemşiresi ölçümleri yaptı yine. Zeyno'nun boyu geçen aydan bu yana 2 cm uzayarak 72 cm olmuş. Kilosu da 500 gr artıp, 8940 gr. Kafa çapı: 45.9
Hilal Hanım ölçümlere bakıp, "süper" dedi. Kulağına ve boğazına baktı, ciğerlerini dinledi. "Neler yiyor?" diye sordu. "Her şey" dedim. Yeme konusunda sorun yok yani. Yumurtayı sordum "her gün tam yumurta sarısı yiyebilir mi?" diye. Cevap "hayır". Her gün yarım yumurta sarısı yiyecek ve buna yavaş yavaş beyaz ekleyeceğiz. Bir süre sonra günde yarım katı yumurta yiyor olacak. Benim başka sorum yoktu; Hilal Hanım'ın da başka diyeceği.
Klinikten çıkıp, Kabataş'a indik. Bu kez deniz otobüsüyle Bostancı'ya geçip, annemle buluştuk. Yakamoz'daki balık ziyafetinin ardından, 19:00 vapuruyla Ada'ya geçtik. Bu haftaki kamp bizim evde...

2 yorum:

pinarbk dedi ki...

Maşallah güzel kızıma:)))
(Şu fotoğrafları damgalasan nasıl olur Nurdan? O kadar güzel ki Zeyno, resimlere bakarken içim titriyor.)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
Bizim de başımıza kötü şeyler gelme ihtimalinin olduğunu biliyorum ama iyi düşünmeye çalışıyorum bu konuda. Sevmiyorum damgalı fotoğrafları ben. Ama yine de düşünmüyor değilim zaman zaman...
Nurdan