2 Haziran 2008 Pazartesi

Bu akşamın sürprizi

Aytaçlar geldi bugün bize. Hep beraber plaja gittik mangal yapmak için. Anneanne desteği sayesinde tüm gün neredeyse hiç ilgilenmedim ben Zeyno’yla. Onlar anneanne-torun takıldı kendi kendilerine. Aynı tabaktan köfte-pilav yedikçe annem daha da bi mutlu oldu.
Akşam 19:30 vapuruyla karşıya geçti misafirler; biz de eve çıktık hemen. Zeyno öğlen hatırı sayılır miktarda domatesli pilav yediğinden ve meyvesini de geç bir saatte bitirdiğinden bir küçük bardak kadar tarhana çorbası yaptım O’na. Yarı “bu bu” oyunuyla, yarı ciddi ciddi yudumlayarak çorbayı mideye indirip, saat 21:00 gibi emerek uykuya daldı. Ve ilk kez bu akşam, uyuduktan kısa bir süre sonra ağlayarak uyanmadı. Bu tür sürprizlerin sürekli olmayacağını biliyorum artık. Ama arada olması bile sevindirici...

7 yorum:

Çağlayan dedi ki...

Merhaba
Aynı sorunu bizde yaşadık Ayça 7 aylıktı.Uyuttuktan 1 saat sonra çığlık çığlığa uyanıyordu, yarım saat sonra tekrar uykuya dalıyordu ve bu süreç yaklaşık 2 hafta her gece sürdü.Diş çıkarma dönemiydi dişleri kaşınıyordu o zaman ben buna yormuştum artık...Endişelenmeyin sakın
Sevgiyle kalın

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
teşekkürler... Ben Zeyno'nun her türlü huzursuzluğunu dişlere bağlıyorum zaten. Eline geçen her şeyle damaklarını kaşıyor, şu sıralar bol bol salya akıtıyor ama diş yok ortada. :))
nurdan

Sudamlam dedi ki...

kargoyu aldım masıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum..bizim için çok güzel bir hatıra oldu :)) damla'dan ve benden kucak dolusu sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar küçücük ama ne kadar güzel sürprizler bunlar. Sormayın benim kızımda 8 aylık her huysuzlandığında işte diş geliyor diyoruz ama malesef halan dişimiz çıkmadı. Yani yalnız değilsiniz :) Bu arada yemek tariflerini halen beklemekteyim.. Özge

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Yaprak,
hatıralarınıza yüzünüzü güldürecek bir katkıda bulunduğuma sevindim. Baktıkça bizi hatırlamanız dileğiyle...

Merhaba Özge,
tarifleri yazacağım. Unutmadım ama bir türlü fırsat bulamadım sadece.

sevgiler,
Nurdan

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Merhaba Nurdan,
Bu foto inanilmaz guzel bence...Kartpostal gibi :)) opuyoruz Zeynocugu..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba,
teşekkürler Arınç... Keramet fotoğrafta değil, Zeyno'da. Ne yapalım, kızlarımız güzel vesselam :))

Biz de sizi öpüyoruz...
Nurdan