14 Ocak 2009 Çarşamba

Zeyno’nun misafiri

Uzun zamandır bir arkadaş buluşması ayarlamak istiyordum aslında. Gözüme kestirdiğim isim de, arka apartmandaki Tuğçe’ydi. Çünkü birbirlerine yakın zamanlarda doğduklarını biliyordum. (Meğer sadece 4 gün varmış aralarında!) Ama araya önce Zeyno’nun, ardından da Tuğçe’nin hastalığı girince ertelemiştim bu planı. Sonunda bugün aniden telefona sarıldım ve numarayı çevirdim. Daha önce birkaç kez sokakta ayak üstü sohbet ettiğim Zehra Hanım’a da “bize gelsenize” deyiverdim bir çırpıda. Önce şaşırdı ama yarım saat sonra bizdelerdi. Birbirlerine pek takılmadılar ama birlikte olmaktan hoşnuttular bence. Zeyno yan gözle sürekli Tuğçe’yi gözetliyordu. Ayrıca oyuncaklarını kendiliğinden getirip, O’na verdi. Arada da sarılıp, kucakladı... Yaklaşık 1,5 saat süren ve birlikte kek yiyerek tamamlanan buluşma hiç de fena değildi bence. Tekrarlamaya karar verdik. Akşam Zeyno’ya “Tuğçe’ler bize yine gelsin mi?” diye sordum, kuvevtlice kafasını salladı. “Biz onlara gidelim mi?” dedim, yine aynı cevabı verdi. Tekrar buluşmak şart oldu yani.
Not: Maalesef fotoğraf çekmeyi unuttum. Bir dahakine...

7 yorum:

pinarbk dedi ki...

Çok sevindim:)) Birkaç buluşma sonra bak nasıl güzel tepkiler verecekler birbirlerine...

Lila'nın annesi dedi ki...

Merhaba arkadaşım;

Eylül Lila'da dün itibariyle 16 ayını doldurdu...Zeynep'le çok yakın oluyor gelişmeleri bu nedenle sizi takip ediyor,Zeynep'e bayılıyorum.Biz hastayız 1 haftadır,ateşimiz 38'in altına hiç düşmemekle birlikte ilaçların etkisiyle 39'un üstüne de çıkmıyor.Bu kırgınlık halleri iştahımızı bıçak gibi kesti, gün boyu 1 biberon ballı süt ve 1 yumurtadan başka bişey yemiyor.bu kadarla nasıl ayakta kalıyor anlamıyorum.Bol bol su içiyor ama günde 1 litreye yakın nerdeyse.Yarın doktora gidicez yine..Belki bize de antibiyotik gerekecek:(
Bu hastalık nedeniyle odasını ayırmayı planladığım Lila artık kendi yatağında bile uyumuyor.Bizimle uyumak istiyor.
Geç kaldığımı bilmekle beraber artık oda hazırlıklarına başlamam gerektiğini düşünüyorum.Fikrin var mı?Zeynep'in odasının fotoları var mı biyerlerde kayıtlı belki yardımcı olur çabuk karar vermem için.Zeynep'i öpüyor.Antalya'ya yolunuz düşerse mutlaka bekliyorum.

Lila'nın annesi dedi ki...

Merhaba arkadaşım;

Eylül Lila'da dün itibariyle 16 ayını doldurdu...Zeynep'le çok yakın oluyor gelişmeleri bu nedenle sizi takip ediyor,Zeynep'e bayılıyorum.Biz hastayız 1 haftadır,ateşimiz 38'in altına hiç düşmemekle birlikte ilaçların etkisiyle 39'un üstüne de çıkmıyor.Bu kırgınlık halleri iştahımızı bıçak gibi kesti, gün boyu 1 biberon ballı süt ve 1 yumurtadan başka bişey yemiyor.bu kadarla nasıl ayakta kalıyor anlamıyorum.Bol bol su içiyor ama günde 1 litreye yakın nerdeyse.Yarın doktora gidicez yine..Belki bize de antibiyotik gerekecek:(
Bu hastalık nedeniyle odasını ayırmayı planladığım Lila artık kendi yatağında bile uyumuyor.Bizimle uyumak istiyor.
Geç kaldığımı bilmekle beraber artık oda hazırlıklarına başlamam gerektiğini düşünüyorum.Fikrin var mı?Zeynep'in odasının fotoları var mı biyerlerde kayıtlı belki yardımcı olur çabuk karar vermem için.Zeynep'i öpüyor.Antalya'ya yolunuz düşerse mutlaka bekliyorum.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
ben ilk adımı attık, bakalım devamı gelecek mi? Bu arada bu konuda süper bi gelişme oldu. Birkaç gün geçsin yazacağım :))

Merhaba Lila'nın annesi,
teşekkür ederim; eminim Lila'da süper kızlardan biri... Zeyno'da dün gece çok ateşlendi ve bugün ateşi 39,7'ye kadar çıktı. Ama bu seferki dişten sanırım?? Oda konusuna gelince... Zeyno'nun bir odası yok henüz, karyolası bizim odada duruyor. Yani aynı odada yatıyoruz. Hala meme emdiği ve geceleri en az 3-4 kez kalktığı için ben en azından 2 yaşından önce odaları ayırmayacağım galiba. Zaten araya yaz tatili girince mecburen birlikte yatacağız nasıl olsa. Sonbaharda düşüneceğim bu konuyu. Bence sen de çok takılma ve hem Lila'nın hem de kendinin hazır olduğunu hissedince yap bu işi. Ben 16 aylık anneliğimden anladım ki, hiçbir şeyi kasmamak lazım. Özellikle de kitaplarda yazan kuralları... İçinden geldiği gibi yapmalı insan. Bizim bebeklerimizi bizden daha iyi kim tanıyabilir ki? Hem her çocuğun birbirinden çok, hem de çok farklı olduğunu da unutmamak lazım. Di mi ama? :))

cAg dedi ki...

Nurdan,düştü mü Zeynonun ateşi,merak ettim.Bi de diş ateşi subfevril oluyor genelde yüksek ateşi dişe bağlamıyoruz, bir enfeksiyon kaynaklıdır,üşütme en büyük etken, en kısa zamanda iyileşir inş.Ayça 'da bu hafta çok hasta salya sümük,öksürük, benden bulaştı:(
Öptüm

Songül dedi ki...

Sevgili Nurdan
Bu denli yüksek ateşin dişten olduğunu sanmam. Cansu'da 2 ay önce 39 seviyesinde ateşlenmişti, ben doktora dişten olabilir mi diye sordukça bu kadar yüksek ateş yapmaz demişti. Çok geçmiş olsun. Umarım şimdi daha iyidir Zeynocuk.
Sevgilerimle

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Songül,
evet, diş değilmiş maalesef neden. İlk fırsatta detaylı olarak yazacağım. Teşekkürler...