14 Ocak 2009 Çarşamba

Bir kaşık boncuk makarna

Bir süredir yemeklerde kendi çatalını ve kaşığını elinden düşürmüyordu Zeyno. Ben de bunu fırsat bilip, son bir haftadır kendi kendine yeme çalışmalarını hızlandırdım. Boncuk makarnayla başladık çalışmaya. Ben yemeğini yedirirken, Zeyno da bir yandan makarnasını kaşıklamaya çalıştı. Ve umduğumdan çok daha iyi kıvırdı bu işi. Küçük bir destekle, pirinç pilavı ve bulgur pilavında da başarılı oldu. Üstelik çok daha iştahla yiyor bu şekilde. Durmak yok, çalışmalara devam!

4 yorum:

cAg dedi ki...

Benim tek sorunum, üzerinde, ağzının kenarında,elinde yemek artığına dayanamayan bi kızım var,çocuk dediğin pis olur yahu,biz tek parmakla makarna yiyoruz:)
Öptüm

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
valla bizde pislik diz boyu... Sorun yok yani :))

KEO dedi ki...

Bizde de o yerken ben de bir yandan çorbasını içiriyorum:))afiyet olsun Zeyno'ya...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Özgür,
aynı taktik bizdeki de :))