27 Ocak 2009 Salı

Her şey Zeyno'ya

Osman'a bisiklet alındı, Zeyno'nun kaskı alındı, koltuğu da Ankara'dan gelecek... E tamam o zaman, hadi bahar gelsin. Ama bir daha soğuğa dönmemek üzere...

Son dönemde Zeyno'ya aldığımız tek yeni şey bu kask değil. İndirimi de kıyısından köşesinden yakaladım ben. Zara'dan, minik de olsa seneye giyeceği giysilerle dolu bir poşetle çıktım mesela. Buradan yakaladığım en iyi parça da kırmızı palto oldu. (Bak şimdi de bahar geçsin, yaz geçsin, kış gelsin istedim birden!). Haftasonu dergi için karşıya geçtiğimde eşeleneceğim biraz daha. Mutlaka birkaç şey daha bulurum. Debenhams'a bakmalı, ordaki Zara'ya (belki kahverengi çoban paltosunun bedenini orda bulurum - sadece 29 YTL-), bir de Profilo'nun karşısındaki C&A'ya...

3 yorum:

cAg dedi ki...

Neee ben Zara'yı unuttum,bu ara gelecek kış için al al bitmedi, benim cep iyiden iyiye delindi,ama hala eksikler var,gelecek kış bulmuş gibi oluruz...
Öptüm

Elif dedi ki...

Bir kırmızı palto da biz edindik Zara'dan :) Ne iyi yapmışsınız, ben de dayanamadım. Benetton'a da uğra derim kesin...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Aaaa Çağlayan,
Zara unutulur mu hiç? Ben her indirimde ilk iş oraya bakıyorum... Paltolar süper, mutlaka bak derim. Tabii beden bulabilirsen...

Merhaba Elif,
güle güle giyin siz de... Evet, Benetton'dan da güzel şeyler oluyor. Bu kış giydiği çiçekli kabanını geçen seneki Benetton indiriminden almıştım mesela...