31 Ocak 2008 Perşembe

Hayvanlar her yerde

Duru'nun sayfasında, üzerindeki kıyafeti görünce birden aklıma geldi; aynısından bizde de vardı. Annemin arkadaşı Necla bu takımı doğum hediyesi olarak getirdiğinde, uzun uzun bir bu kıyafete bir de Zeyno'ya bakıp, "Allah'ım bunları giymesine daha ne kadar çok var" diye iç geçirmiştim. Meğer o çoookkk uzun zaman geçivermiş bile. Hemen çekmecenin gerisinde duran takımı çıkardım ve bugün Zeyno'ya giydirdim. Tam üstüne göre oldu. Bu kıyafetteki koca kediyi görünce daha bi dikkat ettim; ne kadar çok hayvan figürü var Zeyno'nun eşyalarında. Bezinde ayıcık, eşek, koala, köpek... Önlük takımında eşek, ayıcık ve tavşandan oluşan "sıkı dostlar"... İlk oyuncağı kırmızı su aygırı şeklindeki çıngırak... Yeni oyuncağı kırmızı-turuncu su kaplumbağası... "Mutlu hayvanlar"ın yer aldığı kitap... Balık şeklindeki diş kaşıyıcısı... Bakalım sırada neler var?

3 yorum:

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Merhaba Nurdan,
Artık Duru ve Zeyno arasında özel bir bağ olduğuna inanmaya başladım:)) Sayfayı açıp Zeynonun fotosunu görünce inanılmaz mutlu oldum inan. Bu minik kuşların ne kadar çok ortak yanları var böyle:)))

Nurdan dedi ki...

Merhaba Arınç,
Ben de katılıyorum bu fikrine. Aynı gün doğmuş iki bebeğin birbirini sanal ortamda, tesadüfen bulmaları bile çok özel bence zaten. Bakalım zaman içinde daha ne ortak yönler çıkacak? Bu arada her ne kadar Zeynep İstanbul doğumlu ve İstanbul'da olsa da, O'da bir İzmir kızı aslında. Nüfusu İzmir-Balçova'ya kayıtlı. Belki yazın bir İzmir buluşması yaparız, ne dersin?

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Çok güzel olur. Çok sevinirim gerçekten. Bu arada daha önce yazmadım sana sanırım Durunun ilk ismi de Zeynep. Gerçekten kimbilir daha neler var ortak acaba... Umarım yazın bir araya gelebiliriz...Sevgiler Arınç