27 Ocak 2008 Pazar

Banyoda işbölümü

Bu sabah Zeyno'nun gülücük çığlıklarıyla uyandık. Bir süre uyuyor taklidi yapıp, içten içe gülerek seyrettik O'nu. Kendi kendine bir şeyler yapıp, ardından patlatıyordu kahkahayı. Sanki sabah saat 06:30'da gözleri kapalı yaygarayı basan O değil... Zeynep Hanım'ın çığlıkları bütün evi kaplayınca, annemle babam da kendilerini hemen Zeyno'nun yanında buldular. Karnında "acıktım" zilleri çalana kadar başucundaki mini kalabalığa bütün sevimliliğiyle gülücükler dağıtıp, neşe saçtı. Karnı doyduktan sonra da yine arabasına kurulup, biz kahvaltı ederken yanımızda durdu ve yine orada uyuyakaldı (iki gün üstüste test edildi, kesin bu arabanın bir kerameti var). Hazır Osman'da evdeyken Zeyno'yu yıkamak istediğimizden, saat 13:00 vapuruna yetişmek üzere, anne yapımı yemekle dolu çıkınımızı da alıp çıktık evden. 3 numara bez almak içi girdiğimiz marketten 4 poşet dolusu malzemeyle çıkıp, kendimizi vapura attık. Eve girer girmez de banyo hazırlıklarına başladık. Banyo işi için ilk günden beri kendiliğinden oluşan bir işbölümü var Osman'la aramızda. Önce ben odayı, banyo malzemelerini ve kıyafetleri hazırlıyorum. Osman Zeynep'i soyundururken de suyu dolduruyorum. Su dökmesi benden, tutup yıkaması Osman'dan. Banyo sonrasında ben nemlendiricisini sürüyorum. Sonra baba-kız kalıyorlar başbaşa. Ben ortalığı toplama faslına geçiyorum, onlar da giyinme. En çok sevdiğim de süslenme kısmı. Her ne kadar artık önlerde iki tutam saçı kalmış olsa da, Osman büyük bir özenle tarıyor Zeynep'in saçlarını. O da cici kız olup, kıpırdamadan oturuyor babasının kucağında.

4 yorum:

Ceylin Naz dedi ki...

Bizim de var buna benzer bir işbölümümüz. Ama bizde baba suyu hazırlar ve döker, ben Ceylin'i hazırlarım ve yıkarım. Sonrasında da baba banyoyu toparlar ben Ceylin'i giydiririm.

Allahtan Ceylin'de çok seviyor suyu ve yıkanmayı. Banyo zamanını iple çekiyoruz. Hele de oturarak yıkanmaya başlayalı daha bi eğlenir olduk. Ayaklarını öyle bir çırpıyor ki onunla beraber biz de ufak çaplı bir duş alıyoruz :-)

Öpüyorum mis kokulu Zeynep'i.
Sevgiler

Ceylin Naz dedi ki...

Aman tanrım "Ceylin de" yazacağıma "Ceylin'de" yazmışım 2. paragrafta!!!!

Çok utandım şimdi :-P

Görmezden geliniz lütfen!!!!

DERYA dedi ki...

merhaba bir süredir takip ediyorum sayfanın sablonunu cok begendim tam bir prensess sayfası bizde aynısını yeniledik izin verirmisiniz çaldık görünümüzü:))) sevgiler.

Nurdan dedi ki...

Merhaba Derya,
ne demek, güle güle kullanın :))