27 Aralık 2007 Perşembe

Yolculuğa hazırlık...

Bugün Arife. Bayramın ilk gününü İstanbul'da geçirdikten sonra ikinci gün İzmir'e gideceğiz. Yani yaklaşık 1 hafta kadar yokuz evde. Bu da koca bir bavul hazırlamak demek(miş). Sabah erkenden açtım bavulu odanın ortasına. Bir şey unutmamak için aklıma geleni koyuyorum içine. Akşama doğru bavul tıkabasa doldu ama hala pek çok şey dışarda. Üstelik bavulun neredeyse tamamı Zeynep'in eşyalarıyla dolu. Bayramlık cici kıyafetler, tulumlar, pijamalar, çoraplar, önlükler, tülbentler, şapkalar... Ve tabii tüm bunların yedekleri. Battaniyeler, ilaçlar, oyuncaklar... Sonunda bazı şeylerden vazgeçiyorum. Yoksa çıkamayacağım bu işin içinden. Ben tüm gün evi toparlamak ve bavul hazırlamakla uğraşırken Zeyno'da sık sık şekerleme yaparak yardımcı oldu bana. Hatta bu şekerlemelerden birkaçını pusetinde yaptı. Akşam yataklarımıza yattığımızda yolculuk için tamamen hazırdık. Ama ben "acaba bir şey unuttum mu?" diye düşünmekten, bavula koyduklarımı tekrar tekraraklımdan geçirmekten bir türlü uykuya geçemedim. Oysa ne kolaydı eskiden bizim için seyahat etmek, bir yerlere gitmek. Çantanın içine birkaç çamaşır ve diş fırçası attın mı tamam... Ama ne yalan söyleyeyim daha yorucu olan bu yeni hazırlığımız çok daha eğlenceli. Hele hele götürülecek kıyafetlerin seçimi.

Hiç yorum yok: