18 Aralık 2007 Salı

Ana kız başbaşa

Bugün Pazar. Osman nöbetçi. Bugüne kadar Zeynep'le hiç yalnız kalmamıştık evde. Daha önce Osman'ın nöbetçi olduğu günlerde annem gelmişti hep yanımıza. Bu kez Osman'ın bugün nöbetçi olduğundan haberdar değil. Şu sıralar bayram temizliği, bayram hazırlığı derken epey yoruldu. Bir de bana koşturmasını istemediğimden söylemedim. Zaten hava da çok soğuk. Yani bu Pazar ana kız başbaşayız evde. Zeyno'da ben de pijamalarımızı çıkarmadık üstümüzden. O günlük kuş uykularını yaptıkça ben de ona eşlik ettim. Yani bol bol tembellik yapıp, soğuk bir Pazar gününün hakkını verdik birlikte. Bu arada fotoğraftaki emziği görünce aklıma geldi. Emzik maceramızı bir ara epey yazmıştım ama sonra bıraktım. Oysa düzene girdi artık bu olay. Zeyno sadece uykuya dalarken emzik emiyor. Emiyor, emiyor, derin uykuya geçerken de fırlatıveriyor... Ama bu emzik sayesinde sallayarak uyutmaktan kurtulduk çok şükür. Böylece uyumak için beşiğini tutturmaktan da vazgeçti...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nurdan Zeyno'nun anneyle başbaşa kalmaktan pek şikayeti yok gibi mi görünüyor:) Maşallah ilk fotolardan beri çok tombiş olmuş.. Sizleri çok özledik zeynep hanımla da tanışmayı dört gözle bekliyoruz..
Artık sitenizden takip ederiz.. Erman ve Nükhet bir de Asude :)

Nurdan dedi ki...

Sevgili Nükhet ve Erman,
biz de sizi çok özledik. Özellikle Kadıköy'e her inişimizde bol bol kulaklarınızı çınlatıyoruz. Ama şu sıralar sizden çok Asude'yi merak ediyoruz tabii... (Demek babanın dediği oldu ve Asude'de karar kılındı :)) Umarız en kısa zamanda görüşebiliriz. İstanbul'da, olmadı Kars'ta... Görüşene kadar siz de bize bol bol foto gönderin bari.

Hepinizi öpüyoruz...

Nurdan ve Osman, bir de Zeynep :)