9 Aralık 2007 Pazar

Sadece Zeynep

Daha önce birçok kez denedim ve çok şükür kötü bir tecrübe yaşamadım ama yine de internetten alışveriş konusunda hala biraz tedirginim. Kredi kartı tedirginliğimi ödemeyi havale yolu ile yaparak hallediyorum. Bir malı görmeden, ellemeden, hatta biraz mıncıklamadan almak ise huzursuz ediyor beni. Ancak internette yaptığım son alışveriş, bu konudaki tüm tabularımı yıktı. Takip ettiğim bloglardan Civciv Zeynep'in giydiği "özel t-shirt"lere hem bayılarak hem de hafif yollu kıskanarak bakıyordum ki, sonunda babası nereden aldıklarını yazdı, simply colors. Bu bilgiyi alır almaz ilk iş siteye girdim, girmekle de kalmayıp hemen sipariş verdim. İşin bu kısmı çok eğlenceli. Önce ne almak istediğinize karar veriyorsunuz, ardından da ne renk istediğinize. Ve en vurucu kısım, seçtiğiniz ürünün üstüne yazılacak yazı... Kopya çekmek için daha önceki sipariş örneklerine tıkladım. Çok yaratıcı ve çok komik olanlar var. Onları okurken aklıma geldi, "sadece Zeynep". Akşam Osman'a soruyorum ne yazalım diye. Cevap veriyor: "Sadece Zeynep" :)) İki anlamı var bunun bizim için. Birincisi "ikinci ismi ne?" diye soranlara cevap. İkincisi ise hayatımızda şu sıralar her şeyin artık "sadece Zeynep" için olduğu. Yazının karakterini de seçtikten sonra siparişi verip, ödemeyi yine internet üzerinden havaleyle yapıp, heyecanla beklemeye başladım. Ve inanılmaz sonuş. Ada'nın gayet kısıtlı kargo ulaşım şartlarına rağmen siparişim ertesi gün kapıda! T-shirtler çok eğlenceli. Hala biraz büyükler ama sonunda dayanamayıp birini giydirdim.

Hiç yorum yok: