27 Aralık 2007 Perşembe

İzmir mi, İstanbul mu?

Yıllarca inat edip, "İzmir mi daha güzel, İstanbul mu?" tartışmalarında hiç duraksamadan İstanbul tarafını tutuverdim. Aslında bir İstanbullu olarak hala aynı taraftayım ama artık biraz daha düşünüyorum. Bu konudaki katı çizgilerim de esnemiş durumda. İzmir'de en az İstanbul kadar güzel bir şehir bence. Sadece her iki şehrin birbirinden daha üstün yanları var. Artık her gidişimizde İzmir'i daha çok keşfe çıktığımızdan, ben de daha çok seviyorum bu şehri. Bu kez hem tatil süresinin kısa olması hem de bayram ziyaretleri nedeniyle pek İzmir'i gezme fırsatı bulamadık. Ama iş arkadaşım Hasan'la buluşma bahanesiyle bir ara Konak Pier'e attık kendimizi. Eskinin balık hali, şimdinin alışveriş merkezi Konak Pier, her şeyden önce büyüleyici bir yapı. (Bu kez sadece Home Store'de oturup kahve içtik ama ilk fırsatta daha detaylı gezmeli burayı) Sanırım Zeyno da burayı çok sevmiş olmalı ki, biz sohbet ederken o da parmaklarıyla oynamanın keyfini çıkardı uzun uzun. Mıkırdandığı durumlarda ise Osman ve hala yetişti imdadıma. Böylece ben de Hasan'la uzun uzun dedikodu yapabildim :) İnsan şirketten uzak home office çalışınca, işten birini gördüğünde yapışıyor yakasına "e, anlat bakalım" diye...

Hiç yorum yok: