25 Mayıs 2009 Pazartesi

Hızlı Pazar

Cumartesi ne kadar sakin geçtiyse, Pazar da bi o kadar hızlı geçti...

Sabah böyle başladık güne: Saat 08:50 vapuru gelene kadar parkta vakit geçirerek
(ve uzun saçlı)

Zeyno artık bizden hiç yardım almadan tek başına kaydı defalarca.
Ve bunu yapabildiği için çok mutlu oldu...

Sabah kahvaltımızı 08:50 Kabataş vapurunda yaptık. Yolculuk keyifliydi ama bir de Zeyno'nun aklına sık sık aşıya gittiğimiz gelmese daha iyi olacaktı...

4. doz kuduz aşısının ardından annemlere gittik. Kahvaltının ardından soluğu apartmanın altındaki kuaförde aldık. Zeyno'nun iyice uzayan saçları uykuda O'nu sırılsıklam edecek kadar terletmeye başlayınca almıştık zaten bu kararı. Hiç düşünmeden uyguladık.

Neredeyse yarım saat sürmesine rağmen hiç sorun çıkarmadı Zeynep. Biraz kafesteki muhabbet kuşunu severek, biraz tokalarla oynayarak sessiz sessiz oturdu kucağımda...

Uyuyup uyandıktan sonra keyifli bir buluşma için yine dışarı çıktık. İstikamet Göztepe Parkı'ydı... Sonundan sarışın Zeynep ve esmer Zeynep tanıştı. Biz anne babalar da...

Aslında parkın büyüsüne kapıldıklarından pek de birbirlerine takılmadılar ama yine de
ufak hilelerin desteğiyle ara ara birlikteydiler...

Ve eve dönüş... Keyifli ve her ikimiz de kısa saçlı... Yaza hazırız... :))

11 yorum:

cAg dedi ki...

Yaaaa niye kestirdin saçlarını:) bende kıyamıyorum ama bizim kızında saçları çok ıslanıyor geceleri, yaza dayanamayacağız ben direniyorum,kendim uzatamadım.Ne tesadüf bende kısa olan saçlarımı daha bi kısalttım oğlan çocuklarına döndüm...
Öptüüüüm

Sudamlam dedi ki...

güle güle uzatın :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Yaz için ideal olmuş :) Terleyen çocuklarda saç zor oluyor. İyi olmuş yaz için. Püfür püfür.

Ben de İnci kuzunun saçlarını kestirmeyi düşünüyorum. Çok terliyor kafası. Hep ıslak, yapışıyor birde terleyince.Salkım saçak tolattırmıyor ama kıyamıyorum biraz daha uzasın bakalım.

Sevgiler.

Sevgili Sayfa dedi ki...

Güle güle uzatın ana-kız saçlarınızı. Ben her zaman uzun saçtan yanayımdır ama size pek yakışmış :)

Lila'nın annesi dedi ki...

Mrb arkadaşım..
Zeynep'i keyifle takip ediyoruz.Yüzyüze tanışmasak bile mutluluğunuzla mutlu oluyoruz.Antalya'ya bekliyoruz:)
Bu arada Lila bi süredir adımlarını içe atmaya başladı.Basış şekli değişti.Hafta sonu doktorumuza götürüp önlem almaya çalışacağız.Sizde böyle bir durum yok dimi?

Arınç Çakaroğlu Adıvar dedi ki...

Yaaaa cok sasirdim ama cok da yakismis. Zaten erkek mi diye sorular devam ediyordu artik bu soruyla daha cok karsilasirsiniz ana kiz... Gule gule uzatin

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
nedeni yazdım işte :))

Merhaba Yaprak,
teşekkürler. Kestirmesi birkaç dakika da uzatması zor...

Merhaba Hayal arkadaşlarım,
biz de aynı nedenlere daha fazla dayanamayarak aldık bu kararı...

Merhaba Lila'nın annesi,
çok teşekkürler... Yolumuz düşerse elbette tanışmak isteriz ama biz genelde Ege'de oluyoruz... Hayır Zeynep'in yürüyüşünde benim fark ettiğim bir sorun yok...

Merhaba Arınç,
evet, yine oğlan oldu bizimki :))

Crebro dedi ki...

Fotoğraflar ne kadar güzel. Zeynep kocaman olmuş Nurdancığım.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Meltem,
teşekkürler... Evet artık iyice "çocuk" oldu :)

Asuman dedi ki...

Tamda ne güzel uzamışken ,kıvrılmışken uçları oldumu şimdi annesi...:( Hemde çok çok kısacık olmuş.Bundan sonra kestirmeyin emi:)

Öpüyorum kuzuyu:)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Asuman,
evet, tam da toplanma kıvamına gelmişti ama terle daha fazla baş edemeyince kestirdik. Yazlık moda geçtik :)) Çok çabuk uzadı, tatile çıkmadan bir kez daha ana-kız kuaförün yolunu tutacağız. Kışa Alah kerim :))