12 Mayıs 2009 Salı

20. ay biterken

Bu ay doktor kontrolü olmadığından yine herhangi bir ölçüm kaydı yok. Aslında Zeyno her açıdan neredeyse ışık hızıyla gelişme gösterirken, 20. ayın en önemli olayı, son günlerde memeyi bırakması oldu bence. Sonunda Zeyno'yu memeden ayırabildim. Ama bu başlı başına ve çok uzun bir not konusu olduğundan ayrıca yazacağım. Sadece biraz daha zaman geçmesini ve olayın küllerinin tamamen soğumasını bekliyorum.

Aslında geçen ay boyunca, "bunu mutlaka yazayım" dediğim o kadar çok şey oldu ki! Ama tabii ki hemen not almadım ve üstüne yenileri geldikçe unuttum. Hemen şimdi aklıma gelenleri yazayım:

* Zeyno geçen ay boyunca gününün yaklaşık 5 saatini sokakta geçirdi. Sabah 09:30-12:00 arası benimle, öğleden sonra 15:30-16:00 arası ablalarla. Eller kömürcü çırağı kadar karardı.
* Artık neredeyse hiç şaşmayan bir günlük rutini var. Her şey rutine uygun gittiğinde gayet huzurlu ve mutlu geçiriyor günü.
* O kadar çok kelime söylüyor ki artık, sayısını bilmiyorum. Her an bizim ağzımızdan çıkan kelimeleri taklit ediyor; biz de "aaa bak bunu da söyleyebiliyormuş!" diye şaşırıyoruz.
* Ve 20. ayın özeti: Zeyno çoookkk büyüdü.

20. ayın son günü

3 yorum:

Songül dedi ki...

Memeyi bırakma sürecini emrakla bekliyorum, benimde artık bu konuyu halletmemg gerekiyor:) Memeden kesince geceleri kesintisiz uyuyor mu?

cAg dedi ki...

Nurdancıııım, acil yazar mısın meme olayını, ben kafayı yedim nasıl bırakacağım, kendi karar vermesi süper olmuş yahu hemde Zeyno nasıl düşkündü, darısı Ayça'ya...
ptüüüüüm

Nurdan Gencturk dedi ki...

Sevgili Songül ve Çağlayan,
Memeyi nasıl bıraktırdığımı nihayet yazdım; hem de uzun uzunnn. Umarım işinize yarar...