16 Ekim 2008 Perşembe

Yoğurt nasıl yenir?

İşte böyleee!!

7 yorum:

pinarbk dedi ki...

Amanınnnn...
Yemek faslı bitince çitileye çitileye yıkamışsındır herhalde Zeyno'yu:))

siyap dedi ki...

süperrrrr :))

Sevgili Sayfa dedi ki...

oofff!
Tam yemeliksin Zeynep!

EBRU ve RİMA dedi ki...

O son resim varya, işte ben o haline bayıldım :)ne kadar tatlı ne kadar gamsız ne kadar rahat oluyorlar Allahım.Biz şimdi bu kadar rahat ve bu kadar güzel yiyebilirmiyiz bir yoğurdu :)

Sudamlam dedi ki...

kirlenmek güzeldir :))) gibi olmuş :)))

yapıncak dedi ki...

Haha bayıldım bu fotolara, bu coşkuya!! Nice 13 aylara Zeynooo...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
zaten yemekten sonra banyo olduğu için bu kadarına müsade ettik :))

Siyap ve Gülfer,
teşekkürler...

Sevgili Rima,
keşke hep çocuk kalabilsek değil mi?

Sevgili Yaprak,
acaba o reklemı yapanlar arasında anne var mıydı merak ediyorum? :)) Bu arada ben sizin maceraları okuyorum ama yorum yapamıyorum. Yorum sayfasına tıklayınca error veriyor sayfa??

Sevgili Yapıncak,
çok teşekkürler... Zaman su gibi akıyor zaten kızlarla...