30 Ekim 2008 Perşembe

Nam Nam, Hoppi, Kikirik Kirpik

İlk 1 sene neredeyse televizyona hiç bakmadı Zeyno. Zaten televizyonun pek de seyredilmediği evimizde, O'nun uyanık olduğu saatlerde özellikle açmadık. Belki de bundan olsa gerek, şimdi Zeyno pek ilgi göstermiyor ekrana. Yani açık olsa bile O pek ilgilenmiyor. Tek bir istisnayla: TRT INT'te sabahları yayınlanan Elma Kurdu Nam Nam hariç. Yaklaşık 20 dakika süren bu programa aşık adeta. Elma Kurdu Nam Nam'la arkadaşı Su Aygırı Hoppi ve Kikirik Kirpik'i gördümü, akan sular duruyor. Bozmuyorum ben de keyfini. Hatta zaman zaman kahvaltısını onları seyrederken yapmasına bile müsade ediyorum. Biz de yapmıyor muyuz arada böyle kaçamaklar? Hem renklerin, seslerin hızla aktığı bir çizgi film değil bu. Ağırlıklı olarak bu üç karakterin kuklasının konuştuğu, içinde müziğin, dansın, belgesellerin olduğu bir program. Seyrede seyrede ben bile müptelası oldum.
Not: Sanırım 1 Kasım'dan itibaren artık TRT Çocuk kanalında olacak...

4 yorum:

ÇAĞLAYAN dedi ki...

Ayça 7 aylıktı bu programı seyretmeye başladığında,o zaman izlemek diyemicem ama tek dikkatini çeken şey oluyordu Tvde,her ne kadar tv açmasakta.Şimdi düzenli her sabah seyrediyor, 20 dakikalık sürede bile bir süre sonra seyretmemeye başladığından zararlı olduğuna inanmıyorum.Bense acayip seviyorum ve hiç kaçırmıyorum.Çok öğretici ve eğlenceli(tabii çocuklar için:)))...
Çağlayan & Ayça

ASYA dedi ki...

Efe'de izliyor ..ben memnumum..o ara işimvarsa onu yapyorum bende

Sudamlam dedi ki...

biz tv bağımlısı bir babamız olduğu için izole edemedik tv yi damladan. damla' nın tek ilgilendiği programlar reklamlar, başka hiç bir şey ilgisini çekmiyor. sanırım bu bahsettiğin program hafta içi, meral abla bahsetmiti çok severek izliyor diye. hatta hoplayıp zıplıyormuş damla müzikle :))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
bence bazı büyüklerin de bu programdan öğrenmesi gereken çok şey var...

Merhaba Asya,
ben de Zeyno'nun kahvaltısını daha rahat hazırlıyorum bu sayede...

Merhaba Yaprak,
eğer evinizde çok seyrediliyorsa, Damla'nın da televizyonla yakından ilgilenmesi normal. Bu arada reklamların cazibesi hangimizi çekmiyor ki?