2 Ekim 2008 Perşembe

İlk adımlar


11 yorum:

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

ilk yorum yazan ben olayim :))
Ne kadar guzel yuruyor masallah Zeynoya. Gercekten cok az kalmis fildir fildir dolasmasina annesi.
Opuyorum cookk...
Sevgiler
Arinc

EBRU ve RİMA dedi ki...

Valla hayırlı olsunmu deseem geçmiş olsunmu :) yandınız annesi yandınız.Çok yakında evin içinde dört dönecek, bence artık eskisinden daha dikkatli, eskisinden daha hızlı ve gözlemci olmanız gerek:)
Tebrikler Zeynep'e...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Arınç,
teşekkürler... :))

Merhaba Rima,
bakalım zaman ne gösterecek... gelişmeleri yazacağım... :))

sevgiler,

ÇAĞLAYAN dedi ki...

Ayyy ayy ayy ne güzel yürürmüş Zeynocuk.Bende bekliyorum Ayça'yı ama bir adım ötesi elleri yere koyma çabasında.Zeyno kumandayı mı almaya geliyor orada.Tıpış tıpış kuzum, fıldır fıldır gezer artık yakında...
Çağlayan & Ayça

KEO dedi ki...

tebrikler! Maşallah Zeyno'ya.Çok da mutlu olmuş gülücükler saçmış ilk adımlarını atınca:)

Sudamlam dedi ki...

ay böyle başlıyolar sonra durduramıyosun :))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
evet kumandalar hala favori oyuncaklar arasında :))

Merhaba Özgür,
teşekkürler...

Merhaba Yaprak,
elimden geldiğince hazırlıklı olmaya çalışıyorum koşturmacaya...

sevgiler,

Sevgili Sayfa dedi ki...

Heyyy! Yaşasın Zeyno yürüyor :-)

Nurdan'cım Ceylin yürümeye başladığında genel yorum "işin zor kısmı şimdi!" şeklinde olmuştu ama ben hiç öyle düşünmüyorum. Çok rahatladık, ferahladık. Darısı başınıza artık.

Not: Dogumgünü mesajını aldım çok teşekkürler.

Sevgiler
Gülfer

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Gülfer,
bana da genelde "işte şimdi yandınız!" tarzında yorumlar geliyor ama bana da rahatlayacakmışız sanki gibi geliyor. Bakalım, zaman gösterecek... sevgiler...

bizim bebeğimiz dedi ki...

ayyy çok tatlı bayıldım Zeynoya.yürümeye başladıktan sonra bizim ev mutfak sürekli dağılmaya başladı.Ama biryandan da o yürütmeye çalışma sorunu bittiği için rahatlıyorsun.

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba,
bizim ev zaten hep dağınık :)) sevgiler...