24 Kasım 2007 Cumartesi

Sırma saçlar dökülüyor

Doğduğunda ilk dikkat çeken yeri saçlarıydı Zeyno'nun. O kadar saçlı doğmuştu ki... Hamileliğimin sonuna kadar neden midemin yandığı da böylece ortaya çıkmıştı. Her banyodan sonra özenle taradık kızımızın saçlarını. Gitgide de uzuyordu. Hani biraz zorlasak ensesindekiler toplanacaktı nerdeyse. Bu cümleleri yazarken geçmiş zaman kullandım çünkü Zeynep'in kafası "kabak" olma yolunda hızla ilerliyor. Saçlarının döküldüğünü bir süredir görebiliyorduk ama son birkaç gündür tutam tutam dökülmeye başladı. Sabah uyandığında, çarşafında kafasının geldiği bölge saçtan simsiyah olmuş oluyor. Çareyi kafasının altına tülbent yaymakta bulduk. Bu arada kulaklarının içinden bile saçları çıkıyor. Bana biraz zor gibi geliyor ama umarım döküldüğü hızla yeni saçlar çıkar da Zeyno kabak kafalı olmaktan kurtulur. Aslında şu hali çok daha kötü oldu. Saçlarının arası yer yer boşaldı. Doğumdan sadece birkaç dakika sonra çekilen sağdaki fotoğrafla 76. günde çekilen soldaki fotoğraf, saçların seyrelen yolculuğunu açıkça koyuyor ortaya... (Bu arada doğduğunda bana melekler kadar güzel gelen Zeynep'in aslında o zaman ne kadar çirkin olduğunu şimdi bu fotoğrafa bakınca fark ettim. Kuzguna yavrusu şahin görünür dedikleri durum bu olsa gerek. Ama kızım şimdi çok çok güzel :)

1 yorum:

halil dedi ki...

oğlan dayıya kız halaya çeker derlermiş işallah tersi olmaz kız dayıya çekerse saç namına birşey kalmaz.kabak olmakta güzel neden ben halimden çok memnunum olsun yakışıyor zeynebe kabak olmak böylede güzel