2 Kasım 2007 Cuma

Sonunda bu da oldu

Anne karnındaki bebeklerin, birkaç ayı geride bıraktıktan sonra dışardan gelen sesleri duyduklarını okumuştum. Hatta bir süre sonra anne baba sesini ayırt ediyorlarmış. Ben daha da ileriye gidiyorum, sadece sesleri duymakla kalmıyor, konuşulanları da anlıyorlar bence. Özellikle de anne babanınkini. Nereden mi biliyorum? "Emziğe alıştırmayacağız, sallamaya da. Hele hele sallayarak uyutmaya asla..." Sen misin daha bebek gelmeden bunları söyleyen. Olanlar oldu. Kendi ellerimle emziğe alıştırma çabalarım hala devam ederken, buna bir de ayakta sallayarak uyutma eklendi bugün. Yastığın önünde gördüğünüz ayaklar benim. Gün içinde neredeyse 10'ar dakikalık tilki uykuları uyumaya başladı Zeyno Hanım. Bunların herhangi birinin birkaç saatlik derin uykuya dönüşmesi için tek şartı var şu sıralar: Sallanmak. Ayakta ya da kollarda. Kollar bu yüke fazla dayanamadığından ayakta sallamayı tercih ettim. Şimdi hamileliğim boyunca Osman'la başka neler konuşmuştuk diye düşünüyorum. Rezil olduk rezil... :))

Hiç yorum yok: