8 Kasım 2007 Perşembe

Balıkla hipnoz

Bu sabah ben kahvaltı yaparken, Zeyno'da koltuğunun içinde benimle masadaydı. Ben bir yandan tostumu yiyor, bir yandan Zeyno'yla konuşuyor, bir yandan da el alışkanlığı koltuğunu sallayıp duruyordum. Bir fark ettim ki, Zeyno dikmiş gözünü koltuğunun sapında bir o yana bir bu yana sallanan turuncu balığa ve kaydı kayacak. Hemen aldım fotoğraf makinesini elime ve video moduna getirdim. Yani Zeyno'nun adeta hipnoza girerek nasıl uykuya daldığını saniye saniye görüntüledim. Aslında o vidoyu koyacaktım buraya ama biraz uzun olduğu için vazgeçtim. Bu fotoğraf anlattığım olayın son noktasıdır. Herhalde bugüne kadar izlediğimiz filmlerde gördüğümüz karelerden aklımızda kalanlarla, hep sallanan bir saatle hipnoz yapıldığını bilirdik ama sallanan balık da pekala işe yarıyormuş. Tesadüfen keşfedildi, denendi, onaylandı ve kayıt altına alındı...


Hiç yorum yok: