30 Kasım 2007 Cuma

Gülen yüz, parıldayan gözler...

Zeyno sağlıklı bir bebek olduğu için Allah'a şükrediyorum ve çok mutluyum. Beni en çok mutlu eden şeylerden birisi de Zeyno'nun güleryüzlü bir bebek olması. Sabahları uyandığında Osman ya da ben "kızımmm, günaydın" dediğimizde o da gülerek günaydın diyor bize. Eğer herhangi bir huzursuzluğu yoksa hep gülüyor. Kendi kendine bile. Sadece bize değil, ona gülerek yaklaşan herkese gülümsüyor. Şimdiye kadar biri uykusunda olmak üzere bir iki kahkaha denemesi bile oldu. Umarım ömrü boyunca hep böyle güleryüzlü, neşeli bir insan olur ve gözleri hep böyle parıldar. Güleryüzlü insan bulmak artık o kadar zor ki... Herkeste hep şikayet, hep yakınma ve hep asık suratlar...

Zeynep'ten NOT: Elif Hala'cığım, bu gülüşüm senin ve beni merak eden iş arkadaşların için... Sakın beni seyre dalıp işleri aksatmayın! :)

Hiç yorum yok: