2 Mart 2009 Pazartesi

Music Together maceramız

Aslında Yapıncak'ın blog'unu takip ettiğimden, haberdardım music together'dan. Ama nedendir bilmem, katılmak hiç gelmemişti aklıma. Ta ki, bundan 3 hafta önce Pınar arayıp, "Şubat'ta 3 haftalık bir program var. Gülfer'le ben katılıyoruz, sen de gelir misin?" diyene kadar. Akşam, önümüzdeki üç Cumartesi'yi şöyle bir geçirdim aklımdan. Planlı bir program yoktu. "E o zaman neden olmasın?"dı. Ertesi gün Pınar'ı arayıp, "biz de geliyoruz" dedim.

Demesine dedim ve bütün bir hafta Zeynep'e katılacağımız bu programı anlatıp, durdum ama biz ilk derse gidemedik. Çünkü 2,5 yıllık Ada yaşantımızda, ikinci kez vapuru (bu kez motoru) kaçırdık. Hem de saniyelerle. Üzüldüm, kızdım... Ama yapılabilecek bir şey yoktu. Ne bir sonraki motor ne de gelecek ilk vapur bizi derse yetiştirebiliyordu. Kös kös sahildeki kafelerden birinde çay içip, ilk vapurla annemlere geçtik.

Ertesi hafta, işi garantiye almak için Cuma akşamından geçtim karşıya. Osman'ın şehir dışında işi olduğundan Halil götürdü bizi derse. Kapıda Ada ve Yapıncak karşıladı bizi. Ama o da ne? Zeyno içeri girmeye direniyor. Küçük bir açıklama, gelen yeni çocuklar, Duru, Ceylin... Sonunda Zeyno da ortama ısındı. Ayakkabılarımızı çıkardık, yuvarlak halının etrafında halka olduk ve 1 saat boyunca kendimizi ritimlere bıraktık. Tek kural vardı: Çocuklar rahat bırakılacak, katılıma zorlanmayacak. Öyle yaptık. Çocuklar kah gönüllerince dansedip, kah ortalıkta dolanırken biz anne babalar da kah tavşan olduk zıpladık, kah araba olduk yol aldık.

Üçüncü derse Osman'la birlikte gittik. Yine çok eğlendik. Ve derste pek de katılımcı olmayan Zeyno'nun aslında birçok şeyi hafızasına yazdığını eve gelince anladık.

Keyifli ve farklı bir deneyimdi bizim için. Eğlenceli hatıralarımız arasındaki yerini aldı. Teşekkürker Pınar, teşekkürler Yapıncak...

7 yorum:

pinarbk dedi ki...

Keşke bitmeseydi diyorum düşününce. Duru'ya inanılmaz çok şey kattı. Hoşgeldin şarkısını söylüyor gün boyu evde.Hello everybody diye...

İnci dedi ki...

Bu oyun gruplarına nasıl katılabiliriz. Çocukların sosyalleşmesi için çok önemli olduğunu düşünüyorum.

Dilek

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Pınar,
bence de. Çok keyifliydi... Bu arada Zeyno da epey şey öğrenmiş...

Merhaba Dilek,
music together bir oyun grubu değil, müzik programı. Google'da aradığında web sayfasına ulaşabilirsin. art kayıtları devam ediyor bildiğim kadarıyla... Çocuklar arası oyun grubu için de Ayça'nın Benimle Oynar mısın? grubuna bakabilisin...

Güneş dedi ki...

Ne güzel hem çocuk hem aile eğleniyor,bizde istiyoruz.
Sevgiler.

Sudamlam dedi ki...

müzisyen zeyno :)) eminim çok keyifli geçmiştir.

yapıncak dedi ki...

Nurdan asıl ben size teşekkür ederim. Özellikle de Zeyno'ya, güleryüzüyle, yaptığı komik suratlarla dersimize kattığı neşeden dolayı!

İyi ki vapuru kaçırdınız o gün, şimdi tekrar görüşebileceğiz :) Müsait olan ilk günde telafi için haber vereceğim. Sevgiler,

cAg dedi ki...

Nurdancım senin yüzünden Zeynoyu göremiyoruz,neler yapar ne içer ne yer, merak içindeyim yahu, yaz birazcık ne olur.Össssleeedim ben Zeynomuuuuu...
Öptüüm