11 Aralık 2008 Perşembe

Renkler ve boya kalemleri

Zeyno, gündüzleri anneannesi ile başbaşa kalınca, genellikle melek kanatlarını taktığından ve sorun çıkarmadığından, biz de artık daha rahat kaçamak yapabiliyoruz. Geçen ay içinde bir tiyatroya bir de operaya gittik mesela. Bayramın ikinci günü de tercihimizi sinemadan yana kullandık. Annem "hava güzel, hadi siz dışarı çıkın biraz, ben Zeyno'ya bakarım" deyince, daha önce planlamamış olmamıza rağmen, jet hızıyla üstümüzü değiştirip, dışarı attık kendimizi. Hedefimiz "Issız Adam"dı. 15 dakika kala vardığımız sinemada 13:45 seansına yer bulamayınca, 16:15 seansı biletlerimizi cebimize koyup, Kadıköy sokaklarında turlamaya başladık. Birkaç sokağa girip çıktıktan sonra Alkım Kitabevi'nin içindeki Kahve Dünyası'na gittik. Kahveli Salep pek de damak tadımıza uymayınca, kahve molasını çabuk bitirip, üst kattaki oyuncakçıya çıktık. Zeyno'ya Tudem Yayınları'ndan çıkan Renkler kitabını aldık. Zeynep son günlerde evdeki kalemlere sardığından bir de boya kalemi almak istiyorduk. Ama burada bulamayınca, Nezih'e gittik hızla. Alternatifleri baktık ve sonunda üstünde "zehirsiz"ve "elleri boyamaz" işaretleri bulunan mum boyalarda karar kıldık (novacolor'un). Bir de küçük resim defteri aldık tabii.
Zeyno'nun boyalarla ilk tanışması ve ilk renkli karalamalarının belgesi fotolarda...

3 yorum:

cAg dedi ki...

Ayça'da kalemlere sarıyor ve üstbaş kalem boyası. Bende araştırıp mum boyalardan aldım Novacolor.Dezavantajı sert bu yüzden istediği gibi çizemiyor ve nereden aklına geldiyse kalemi gözüne sokmaya çalışıyor ve bunu suratıma bakabaka yapıyor anlamadım gitti...
Öptüm

KEO dedi ki...

Ben de daha önce grupta konuşulan Aqua Doddle ın çanta versiyonunu aldım.Arabada da oyalarım belki diye.Kaleme su dolduruyorsun, özel ped üzerine su değince yazıyor, sonra kuruyunca uçup gidiyor.Kalem ucu su olduğundan etrafı da çizmiyor.Tek dezavantajı şaheserlerimiz uçup gidiyor:) ama oyalamak için ideal.Detaylar burada; http://www.hepsiparis.com/aqua-doodle-6007997-travel-doodle-seyahat-modeli,pid25623

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
bizimkiler de Novacolor. Dediğin gibi, sert olduğu için Zeyno da tam olarak karalama yapamıyor. Yeni kalem arayışı içindeyim ben. O zamana kadar bununla idare edecek artık...

Merhaba Keo,
önerdiğin kalemi webde inceledim. Dediğin gibi, oyalamak için denenebilir. Yeşekkürler...