24 Aralık 2008 Çarşamba

Küçük penguen

Hep "kendi ayaklarım gün boyunca ayakkabı içinde olsa nasıl hissederdim?" diye düşünerek, evde ayakkabı giydirmek istemedim ben Zeyno'ya. Aslında bir ara denedim ama ayakları terleyince toptan vazgeçtim bu fikrimden. Ama ayakları da soğuktan korumak için bir çare bulmak gerekiyordu. Bir ara Almanya'da bir ayakkabıcıda bulduğum "dil çıkaran" patikleri giydirdim çorabının üstüne. Sonra bunlar küçülmeye başlayınca, annemin pazardan aldığı ve benim çocukluğumda da olan altları kaplı çorapları. Ama yeni favorimiz Nurcan'ın hediyesi. Zeyno bunları ayağından hiç çıkarmadığı gibi, sabahları üstünü giydirirken, kendisi giydirmem için elime tutuşturuveriyor. Artık evde "küçük bir penguen" dolaşıyor...

3 yorum:

cAg dedi ki...

Yaa çok şirinler bunlar,tabi Zeyno da:)))bende ayakkabı giydirmek istemeyip mecburiytten giydirenlerdenim malum böbrek reflü olayı korkuyoruz enfeksiyondan.bir ara kat kat çorap giydirdim ayakları rahatlasın diye.gerçekten ayaklar terliyor aykkabının içinde ya.Ama bunlar süpeeermiş, keşke sen alsaydın da bizde sorabilseydik nereden aldın diye:)) gerçi Ankara'da onunda bulamayız:(
Öptüm

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Çoookkkk şirinnnnnn

Sudamlam dedi ki...

çok güzellermiş, imrendik biz de :)