11 Aralık 2008 Perşembe

Bayramlık

2008 Kurban Bayramı (08.12.2008, Heybeliada-İstanbul)


5 yorum:

cAg dedi ki...

Merhaba Nurdan
Zeynoo çok cici olmuş, boyu uzamış bu kızın,büyümüş. Elbise süper, botların markası ne Ayça'ya almam lazım bir bot bakıyorum ama rahat bişe mi...
Öptüm

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Çağlayan,
çok teşekkürler... Elbiseyi geçen sene kış indiriminde Zara'dan almıştım. Sezon zamanı Zara'ya uğrayıp, indirimde alacaklarımın önceden gözüme kestiriyorum ben. Arada hem fiyat hem de kullanış açısından çok uygun parçalar oluyor... Botları Almanya'ya gittiğimizde H&M'den almıştım. Hem fiyatı çok uygundu hem de çok rahat. İçi ince kürklü ve arkadan cırtcırtlı. Yani hem sıcak tutuyor hem de giydirmesi çok rahat. Sen de buralardan bu tarz bir şey bulabilirsin herhalde...

Songül dedi ki...

Sevgili Nurdan zeyno'yu çok özlemişim ben:) Çok güzel olmuş kuzucuk...Nice bayramları mutlulukla, sağlıkla ve sevdikleriyle yaşaması dileklerimle.

KEO dedi ki...

Çok yakışmış bayramlığı Zeyno'ya.Tam bir abla havası oturmuş üstüne:) iyi bayramlar...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Songül,
çok teşekkürler... :))

Merhaba Özgür,
teşekkürler... Zaten son 15 gündür acayip abla edalarında bizimki... :))