29 Aralık 2009 Salı

Z: Zeynep

A: Anne

B: Baba


Zeynep ıslak mendili sıkarak suyunu akıtır

B: Zeynep, yapma öyle

Z: Yapmak istiyorum ama...

B: Her tarafımız sabun oldu...

Z: Evet, çok eğlenceli!

**

Zeynep ve 4,5 yaşındaki arkadaşı Toprak, kanepenin üstünde zıplar. Ben aniden odanın kapısında belirince, ikisi de bir anda durur. Ve

Z: Çok eğleniyoruz ama anneeee....

A: Ama düşebilirsin!

Z: Toprak tutunmadan yapabiliyor, O büyük... Ama ben tutunuyorum anne, düşebilirim çünkü...

**

Zeynep ortamızda olacak şekilde, üçümüz yere serilmiş jimnastik hareketleri yapıyoruz. Ben kaytaran Osman’ı uyarıyorum bir ara:

A: Osmannn, sen de yap!

Ve Zeynep lafa karışıyor hemen:

Z: Osmannn, sen de yap! (ve bana dönerek) baba da diyebiliriz

**

Bir ara Zeyno’nun her fırsatta kapısından daldığı ve saatlerce çıkmadığı karakolun önünden geçerken, camdan bir polis seslenir Zeynep’e:

“Zeyneppp, gelsene!”

Hiç pas vermeden yürümeye devam eder bizimki. Ve biraz uzaklaştıktan sonra sorar:

“Anne, neden gitmedim?”

9 yorum:

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Çok güldüm çookk... Öp benim için Zeynocugumu...

pinarbk dedi ki...

Ay nedir bunların temizlik merakları yahu. Bizde de ıslak mendillerle ev köşe bucak temizleniyor:))

Ama Ert. ve benim hatırladıkça güldüğümüz diyalog başka. O. zorlama!!!

ÇAğ dedi ki...

hahahaha çok komik ama cadıııı Zeyno...
Öptüüüm kocaman

Sudamlam dedi ki...

çok tatlı ya. iyi yapmışın yazmakla ben aklımda tutayım diyorum unutuyorum sonra.. benim de yazmam lazım cevher bu çocuklar :)

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Arınç,
sen de Duru'yu öp en kocamanından :)

Pınar'cım,
iyi ki hatırlattın valla, güldürdün beni :)) Bilmeyenler için burdan not düşeyim bari: Yaz tatilinde üçümüz aynı yatakta yattık. Osman'ın horladığı bir gece, Zeyno babasını hafifçe dürterek "Osman zorlama!" deyiverdi. :))

Çağlayannnn,
cadı ki, ne cadı bunlar!

Yaprak, aslında hemen bir yerlere not düşmeli. Ben de o kadar çok şeyi unuttum ki!

Crebro dedi ki...

Sşzde de var yani babaya arada sırada ismiyle hitap etme durumları. Çok komik oluyorlar :)

prensesveannesi dedi ki...

merhabalar.
çokk çok güldüm zeynep hanıma:)
hele en sonuncusu süper.anne neden gitmedim:))
sevgiyle kalın..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Meltem,
evet, duruma göre değişiyor hitap şekilleri: Baba, babaaaa, Osman, babacım, babacık...

Merhaba prensesve annesi,
teşekkürler...

Damla dedi ki...

Çok komik :) Ilgaz da düşünce neden düştüm anne diye soruyor, her şeyi bildiğimizi sanıyorlar :)