31 Ağustos 2009 Pazartesi

Sobe - Kreativ Blogger

Damla'nın annesi Yaprak sobelemiş beni. Daha doğrusu bir ödül vermiş: Kreativ Blogger. Ödülün logosunu buraya yükleyerek ve Yaprak'ın, yani ödülü aldığım kişinin bloğunun linkini vererek, ödüle layık olmanın ilk iki şartını yerine getirdim. Şimdi sıra diğer şartlarda.

Önce hakkımdaki 7 ilginç şeyi sıralamam gerekiyor. En zor şart da bu sanırım. Bilmiyorum, düşünüyorum ama aklıma gelmiyor... Aslında insanın kendiyle ilgili şeyleri sıralaması zor olan sanırım. Neyse, başlayayım bakalım:
1. Ani kararlar vermem ama verdiğim kararı aniden uygulayabilirim. Mesela "acaba kestirsem mi?" diye düşündüğüm saçlarımı, birden kestirebilirim. Ya da çok uzun süreli bir ilişkiyi, bir daha dönmemecesine bitirebilirim.
2. Planlamayı, organize etmeyi severim. Eğer organize ettiğim şeylerin sonucu güzel olur, paylaşan insanlar mutlu olursa, ben de çok mutlu olurum. Ama nereye kadar?
3. Sürprizleri severim.
4. Çikolataya ve makarnaya hiçbir zaman hayır diyemem.
5. Yeni tatlar denemeyi severim. Yiyemeyeceğim kadar kötü bir şey olsa bile en azından tadına bakarım.
6. Evi temizlemeden tatile çıkamam.
7. Yaşlılara hiç dayanamam; hemen salya sümük.

Aslında pek de ilginç şeyler değil ama en azından 7 şey yazabildim.

Sırada sevdiğim 7 bloğu sıralamak var.

1. hayatı paylaşırken - Pınar
2. ada kızım - Yapıncak
3. baba olmak - Özgür
4. sevgili sayfa - Gülfer
5. crebro - Meltem
6. duru'nun sayfası - Arınç
7. uçuşan düşünceleri yakalamak - Çağlayan

ve ödülü sevgili Pınar'a veriyorum...

8 yorum:

pinar dedi ki...

Sobeleri yanıtlamak konusunda ciddi kötü bir üne sahip olacağım yakında:((( İlk fırsatta yazacağım. Söz;-))

Ödüle teşekkürler. keşke böyle dizayn şeyler yapabilsem ben de. Bayılıyorum süslü püslü bloglara...

ÇAğ dedi ki...

Çikolata ve makarna aynen katılıyorum süpeeer yiyecekler...
Öptüüüüm

Nurdan Gencturk dedi ki...

Pınarcım,
ben senin yazılarındaki yaratıcılığını seviyorum... Mimozaların da içimi açıyor :))

Çağlayan,
eğer günün birinde bir araya gelirsek önce makarna partisi yapalım, ardından da çikolata. Ne dersin? :))

Lila'nın annesi dedi ki...

Bugün 08 Eylül 2009...
Zeynep'in yeni yaşı güzelliklerle dolu olsun...Her günü bir öncekinden güzel, Şansı-bahtı açık olsun..

Artık büyüdünüz...3.yaş...Şaka gibi..Daha dün doğdunuz sanki...

İyi ki doğdun Zeynep...Birgün Lila ile tanışmanız dileğiyle...

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Nurdancim...
Ben kendimce cevap yazmistim sana ama bugun birde ne goreyim ? Yorum yayinlanmamis blogunda.
Oncelikle sizi cok ozledik bunu yazmistim :) Uzun ve cok guzel bir tatil gecirmissiniz ne guzel :)
Veee bugun 8 Eylul minnoslarimizin dogum gunu :) Zeynocugumu benim icin op lutfen iyiki dogdular..
2 seneyi geride biraktilar, nice nice yaslara insallah...
Cok cok opuyoruz sizi..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Lila'nın annesi ve Arınç,
teşekkürler...

yapıncak dedi ki...

Ah ah sen bile şu koca tatilden döndün de, ben şu blog alemine bir türlü dönemedim... (Hafif kıskanç mı çıktı sesim ne?) Bak listede yer bile almışım da, yeni okuyorum. Çok ayıp çok. Ve çok teşekkür çok :)

yapıncak dedi ki...

Ah ah sen bile şu koca tatilden döndün de, ben şu blog alemine bir türlü dönemedim... (Hafif kıskanç mı çıktı sesim ne?) Bak listede yer bile almışım da, yeni okuyorum. Çok ayıp çok. Ve çok teşekkür çok :)