13 Eylül 2009 Pazar

2 yaş

Bundan 2 sene önce, hemen önümde duran beşikte uyurken, uzun uzun bakıp, "bu nasıl büyüyecek?" diye iç geçirdiğim bebek artık 2 yaşında. Artık
* benimle sohbet eden,
* isteklerini/istemediklerini net bir şekilde anlatan
* arkadaşları olan
* aşık olan
* inatlaşan
bir kızım var...

"İlk dişi ne zaman çıkacak?, acaba ne zaman düşmeden yürümeye başlar?, memeyi nasıl bırakacak?, ah bi konuşsa, o zaman her şey çok kolay olacak" diye diye büyüttüğüm Zeyno, artık 2 yaşında. Artık bebek değil, bir çocuk...

Ben bilgisayarın başında oturmuş, bu yazıyı yazıyorum... Zeyno, üzüm dolu tabağı kucağında, koltukta oturmuş, çizgi film seyrediyor. "Topkekimi yemiycem, biraz daha üzüm ver" diye laf atıyor bana. Benim kızım gerçekten büyümüş!

10 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

Nice güzel yaşlara,sağlıkla,mutlulukla

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

allah daha nice güzel günlerini göstersin.

Arınç Çakaroğlu Adıvar dedi ki...

yaa ben onu yerim ama :))

Arzu dedi ki...

Nice senelere
eeeee kısmetse 20.ci yaşını da göreceğiz.
Güzel sağlıklı yaşlara
Sevgiler
Arzu & Burak

yapıncak dedi ki...

Yeni yaşı kutlu olsun, hayatı mutlu geçsin miniğimin :)) Çok cici fotoğrafta...

Sevgili Sayfa dedi ki...

Şu küçük hanıma da bakın :)
Nice mutlu yaşlara sağlıkla girsin inşallah. Öpüyorum kocaman.

Sudamlam dedi ki...

nice yıllara, doğum günü kutlu olsun zeyno'nun... fotoğraf yine elbette harika :)

lena dedi ki...

nice mutlu sağlıklı yaşları allah bağışlasın lena :)

KEO dedi ki...

nice yaşlara zeynocum, ben ilk aşkı merak ettim şimdi bak?:))

Nurdan Gencturk dedi ki...

Hepinize çoookkk teşekkürler...