3 Eylül 2012 Pazartesi

bi hafta sonu Edirne

Tam da "bu hafta sonu nereye gitsek?" diye düşünürken ve alternatiflerden biri olarak Edirne'yi aklımızdan geçirirken aradı Erman. Önce Heybeliada'da nereleri gezebileceğini, nerelerde yemek yiyebileceğini sordu, ardından da "Cuma Edirne'ye gidiyoruz, siz de gelsenize" dedi. Bir an bile düşünmedik tabii. Cuma Osman işten gelir gelmez yola çıktık. Akşam saat 8 civarı, Meriç kenarında yemek yiyorduk hep beraber.

Yol kısa ve grupta üç çocuk daha olunca, Zeyno için de çok keyifli geçti bu hafta sonu kaçamağı. O keyifli olunca, biz de rahat ettik.

Ve bu geziyle daha da iyi anladım ki, Zeyno artık çevresindekilerle daha çok ilgileniyor. Selimiye'de sorduğu sorular bunun en güzel kanıtıydı.

Bu hafta sonunun detayları fotolarda

Cumartesi günü kahvaltıyı Sera'da yaptık. Buralarda poy adı verilen bi baharat karışımı var. Bir de susam eklenmiş. Zeyno zeytinyağı ile karıştırdığı poy'a ekmek batırmaya bayıldı.

Bu gezinin çocuk grubu: Ömer Efe - Ege - Zeynep - Asude

Karaağaç...

Karaağaç...

Selimiye'ye girmeden, avluda pişmaniye molası

O hafta sonu, Edirne İstanbul'dan daha sıcaktı. (Selimiye Camii)

Yaz tatiline çıkmadan önce kendi isteğiyle kestirmişti saçlarını Zeyno. Dönüşte, alnındaki birkaç tutam saçı gösterip, "ben kakül istemiyorum" dedi ve tekrar kuaför koltuğuna oturdu.

Selimiye Camii'nin önü - Macun beklerken...

Ve şehrin ortasında bi sürpriz!

6 yorum:

BERIL dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)



http://momsblognote.blogspot.com/

esra-emir aydin dedi ki...

benim doğup büyüdüğüm,ailemin yaşadığı şehir Edirnem.ne kadar iyi etmişsiniz ve gitmişsiniz.:))
ciğer çok meşhurdur,tatlı olarak da badem ezmesi vardır.denediniz mi??
*Zeyno'nun saçlar,benim oğlanla aynı boyda olmuş.:))tam ısırmalıkkk
sevgiler

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Beril,
teşekkür ederim... Bloğuna göz attım, eline sağlık. Ancak maalesef zamansızlıktan birkaç blog dışında bir yerleri düzenli takip edemiyorum...

Nurdan Gencturk dedi ki...

Merhaba Esra,
karı-koca daha önce de bir kez gitmiştik Edirne'ye. Bu çekirdek aile ilk gidişimiz. Tekrar tekrar gitmeyi ve köşe bucak keşfetmeyi isteyeceğim şehirlerden Edirne! Elbette ciğer yedik. Badem ezmesi ve kavala kurabiyesini de, evde yemek üzere Keçecizade'den aldık :)
sevgiler,
Nurdan

ermdmr dedi ki...

telif hakkıma gösterdiğiniz saygı için teşekkürler :) sizinle her yer çok keyifli, Nükhet ve Asude'de bu seyahatte çok mutlu olmuştu. Erman

Nurdan Gencturk dedi ki...

Tez zamanda başka yerlere tekrarlamak dileğiyle, tekrar teşekkürler Erman... Kızlara selamlar...