17 Ekim 2007 Çarşamba

Ve nihayet "40"

İlk geri sayım bitti ve nihayet 40. güne ulaştık. Aslında bugüne en uygun foto, Zeynep'in dışarıda yani "40 uçurması"nda çekilmiş bir fotosu olurdu. Ancak doğduğundan bu yana ilk kez dün gece aralıksız 6 saat uyuyan kızımız, bütün günü de yine uyuyarak geçirmeyi tercih etti. Bu nedenle 40 uçurması ancak akşamüstüne kaldı ve sadece baba kucağında sahile kadar inilebildi. Bugünün "uyuyan güzel" fotosunu sabah çektik. Bu kareyi çeker çekmez de aklımıza yazın Datça'da fotoğrafını çektiğimiz kediler geldi. Ama bakmayın siz Zeynep'in "patileri" önünde bir yavru kedi kadar masum yattığına, istediği zaman bir anda kaplana dönüşüveriyor...

3 yorum:

denizanasi dedi ki...

nurdan hn .. merhaba.. şu blog dünyası ne kadar küçükmüş :)) babaolmak.comda gezinirken bir resmin altındaki yorumdan buldum sizi. bebeginiz olmuş.. allah bağışlasın. bir ara mail atmıştım size. ama sanırım ulaşmadı. dilek ben bu arada:)

Nurdan dedi ki...

Merhaba Dilek Hanım,

iyi dilekleriniz için teşekkürler... Blog dünyası küçük ama bir o kadar da renkli, özellikle çocuklar söz konusu olunca. Daha önce hangi konuda mail aatmıştınız, ulaşmadı sanırım. Bu arada hangi Dilek? Kusura bakmayın hatırlayamadım...

denizanasi dedi ki...

yatağı aldığınız dilek :) bakırköyden. sanırım banvit adresinize atmıştım. doğum yaptınız mı diye sormuştum. öğrendim:)